Какви са последствията,да отварям ли мотора или е възможно турбото да е заминало само.
Известие
Collapse
No announcement yet.
Алфа 156 1,9jtd - масло в цилиндрите
Collapse
X
-
Първоначално публикувано от тонито Покажи съобщениеКакви са последствията,да отварям ли мотора или е възможно турбото да е заминало само.sigpic
Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
147 JTDm 140-Малката манекенка
GT- JTDm 150
-
Първоначално публикувано от тонито Покажи съобщениеами как - в движение колата се форсира яко до макс , завъртях ключа ама не знам дали не беше късно вече...и много сив пушек от зад
Comment
-
Първоначално публикувано от тонито Покажи съобщениеднес отварям мотора и турбото...довечера ще пиша какво им се е случило ...
Едва ли на мотора му се е случило нещо!sigpic
Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
147 JTDm 140-Малката манекенка
GT- JTDm 150
Comment
-
Турбото е ок , мотора също нищо му няма.Утре продължавам с регулатора на налягането (имаше грешка 0191) и после помпа.Притеснява ме само че като я мъчихме да я палим (припали много трудно ) се чуваше дрънчене възможно ли да е било от помпата или от мотора заради ниско налягане на гориво да са тракали аванси. калапани ...
Comment
-
Аз като ти казвам, че не ни обясняваш подробно точно какво се е случило........
Ся ще си е въртим в един порочен кръг.....sigpic
Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
147 JTDm 140-Малката манекенка
GT- JTDm 150
Comment
-
и така относно моя проблем - от известно време колата не искаше да вдига над 3000 оборота без значение на място или в движение и онзи ден както описах по горе в движение колата се форсира яко до макс сама - тръгвам 1,2,3-та и колата се засилва сама махам крака от газта тя се набира още, много голяма диря от пушек зад мен и после угасна и до там.После я дръпнахме,запали но се чуваше дрънчене от към мотора някъде.Заради това си помислихме че турбото е скъсало ос и е набило маслото в цилиндрите.
Но проблема се оказа друг това дрънчене не е било от турбото нито от мотора ,а от разбита помпа.Като махнах ангренажа зъбното колело на помпата имаше луфт (оста на помпата мърдаше).
Относно помпата съвет - да я отремонтирам или да търся втора ръка няква ...
п.с.разбрах че в нашия град няма кой да ги прави и ги пращат във Варна ако можем някъква връзка да направим ще съм благодарен
---------- Post added at 12:12 ---------- Previous post was at 12:11 ----------
Благодарство на всички които помагат с форума
Comment
-
Първоначално публикувано от тонито Покажи съобщениеи така относно моя проблем - от известно време колата не искаше да вдига над 3000 оборота без значение на място или в движение и онзи ден както описах по горе в движение колата се форсира яко до макс сама - тръгвам 1,2,3-та и колата се засилва сама махам крака от газта тя се набира още, много голяма диря от пушек зад мен и после угасна и до там.После я дръпнахме,запали но се чуваше дрънчене от към мотора някъде.Заради това си помислихме че турбото е скъсало ос и е набило маслото в цилиндрите.
Но проблема се оказа друг това дрънчене не е било от турбото нито от мотора ,а от разбита помпа.Като махнах ангренажа зъбното колело на помпата имаше луфт (оста на помпата мърдаше).
Относно помпата съвет - да я отремонтирам или да търся втора ръка няква ...
п.с.разбрах че в нашия град няма кой да ги прави и ги пращат във Варна ако можем някъква връзка да направим ще съм благодарен
---------- Post added at 12:12 ---------- Previous post was at 12:11 ----------
Благодарство на всички които помагат с форума156 2.4JTD 136+ PS
Comment
-
и ако може да се смени заглавието на темата ...проблем с помпа високо налягане за Alfa romeo 156 1.9 JTD ,че това масло в цилиндрите е малко подвеждащо
---------- Post added at 12:45 ---------- Previous post was at 12:44 ----------
ето един линк от колегите от фиат-ския форум за същия проблем http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=44558
Благодарство за което ....
Comment
Comment